شرکت پودر کربنات الیگودرز | کلسیم

اخبار-2

کامپاند فیلم های پلی اتیلن

این کامپاند از ترکیب پلی اتیلن های LDPET, LLDPE, HDPE با کربنات کلسیم پوشش دار و سایر افزودنی ها با هدف: حفظ خواص مکانیکی (کشش طولی و دوخت پذیری) یکنواختی محصول تولیدی کاهش بهای تمام شده کاهش تلفات هنگام تولید محصول افزایش میزان مصرف کربنات کلسیم افزایش امکان تجزیه پذیری تولید شده است.

۱۳:۴۴
۱۰ / ۸ / ۱۴۰۰

مستربچ های سفید

مستربچهای سفید این مجموعه با بیش از ۱۲ گرید با درصدهای مختلف از %۲۵ تا ۷۵% (دی اکسید تیتانیوم های) مرغوب اروپایی، با پخش شوندگی یکنواخت و پوشش عالی در فرآیند تولید محصولات پلاستیکی بر پایه های مختلف، از جمله تولیدات پر فروش و مورد تائید بسیاری از تولید کنندگان بنام فیلمهای پلی اتیلنی، ظروف یکبار مصرف، نخ و کیسه های پلیمری، لوله های آب آشامیدنی، مخازن جهت مصارف مختلف و … می باشد. از جمله مستربچهای با کیفیت این مجموعه می توان به گرید ۱۱۰۰N – a.r اشاره کرد که با ۷۵%(Tio2) و بدون استفاده از کربنات کلسیم در تولید آن، توانسته است نظر بسیاری از متخصصین را به خود جلب نماید.

۱۳:۴۶
۱۰ / ۸ / ۱۴۰۰

مستربچ های کربنات کلسیم

این مستربچ ها با لودینگ متفاوت کربنات کلسیم قابل ارائه است. به طور عمده این مستربچ به عنوان پرکننده برای رزین های PP,PE مورد استفاده قرار می گیرد و از این طریق باعث کاهش هزینه مواد اولیه و در نهایت محصول نهایی می گردد. با استفاده از این مستربچ استحکام و قابلیت چاپ افزایش یافته و رشته رشته شدن الیاف کمتر می شود.

۱۳:۴۷
۱۰ / ۸ / ۱۴۰۰

کربنات کلسیم دانه بندی شده

سنگ دانه بندی کربنات کلسیم یا کربنات کلسیم دانه بندی شده، خردشده کلوخه کربنات کلسیم استخراجی از معدن است که به وسیله سنگ شکن های غول پیکر در کارخانه تولیدی شرکت سفید دانه الیگودرز در اندازه های دلخواه مشتری سایز می شود.بدیهی است کیفیت کربنات کلسیم دانه بندی شده بستگی به کلوخه کربنات کلسیم استخراجی از معدن دارد. دو عامل مهم در کیفیت اصلی کربنات کلسیم دانه بندی شده مهم است. اولین مورد مهم، رنگ سنگ ها و عدم وجود ناخالصی در آن می باشد. طبیعتا هر چه رنگ سنگ به روشنی و سفیدی تمایل بیشتری داشته باشد و از نظر خلوص یکدست تر و بدون وجود رگه باشد کیفیت بهتری را شامل می شود و ارزش بیشتری دارد.

۱۳:۴۸
۱۰ / ۸ / ۱۴۰۰